Reklamace zboží
REKLAMACE - Jak postupovat?
Něco není v pořádku? Zboží nám můžete poslat a my ho budeme reklamovat.
Postup při REKLAMACI:
1.) Vyplňte nám reklamační formulář, který najdete zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ_1
2.) Vrácené zboží pečlivě zabalte,zboží nemusí být v původním obale ani s visačkami a pošlete DOPORUČENĚ a doporučujeme zásilku pojistit
- Zboží na DOBÍRKU nebude přijaté.
- Přiložte kopii dokladu a reklamační formulář
Zašlete nám zpět pouze na tuto adresu:
Glamstore
Klimenta Čermáka 135/6
Čáslav 286 01
3.) Na email info@glamstore.cz nám prosím dejte vědět, že zboží zasíláte zpět.
Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od přijetí zásilky.