Reklamace zboží

REKLAMACE - Jak postupovat?

Něco není v pořádku? Zboží nám můžete poslat a my ho budeme reklamovat.

Postup při REKLAMACI:

1.) Vyplňte nám reklamační formulář, který najdete zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

2.) Vrácené zboží pečlivě zabalte,zboží nemusí být v původním obale ani s visačkami a  pošlete DOPORUČENĚ a doporučujeme zásilku pojistit

 - Zboží na DOBÍRKU nebude přijaté.

- Přiložte kopii dokladu a reklamační formulář

Zašlete nám zpět pouze na tuto adresu:

Glamstore

Klimenta Čermáka 135/6

Čáslav 286 01

3.) Na email infoglamshop@seznam.cz nám prosím dejte vědět, že zboží zasíláte zpět.

Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve, nejpozději však do 30dnů od přijetí zásilky.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.